Daft Punk & Jay Z – Computerized

An unreleased track produced by Daft Punk and Jay Z has just hit the net. While there are no confirmed details behind this record, chances are that the unlikely collaboration was supposed to be on Daft Punk's Random Access Memories album and didn't quite make the cut. As you'll soon hear above, it's nothing like you've heard Jay Z on before. Press play and let us know what you think below as we will keep you updated on whether this is song is official or not.

By: Davis Huynh / Electronic / March 10, 2014 / 26400 Views
  • Paul Burba

    mindblowing

  • Marcus

    I can't make up my mind if this is tight or nah.

  • maikel

    eh imo i think jay z ruined this track

  • Davide Mulas

    The intro is so damn Kraftwerk...

  • SomeOtherGuy

    "I don't know how I feel" about this...

  • Guest

    this was for the Tron soundtrack, not RAM

  • http://www.youtube.com/watch?v=QSZ55hEkxnM TopBananas

    this sh^t sound lazy

  • Gianmaria Cherchi

    "Ve lo meritate Pharrel, maledetti"

  • http://www.youtube.com/watch?v=QSZ55hEkxnM TopBananas

    makes more sense for Tron then RAM.

  • http://twitter.com/chrissanders ChrisSanders

    take this down fam.

  • mynameisjohn

    this is mind-blowingly fake. cmon now.

  • curls

    fake

  • Chris

    lol..lyrics about a Blackberry? This track was an outtake for Tron Legacy sessions

  • Realist_32

    i don't know... What song do Hov's lyrics belong to?

  • Patrick Anniskette

    Fake? I don't get it?

  • Kyle

    It's from their TRON soundtrack.

  • Gnarled

    Not even sure it's real though. It sounds like "Son of Flynn" with drums and a few Jay Z verses.

  • Trevor

    Da dude Yeezy has produced some of my favorites, but this joint sounds lowkey like Kavinsky's Odd Look though

  • jim

    shit

  • jim

    i wonder why it didnt make the cut ?! ... lol soooooo shiiiiiiiittttt what happened to reasonable doubt

  • STAYHUNGRY

    bad track .. bad everything

  • I am who I am

    I'd much rather listen to a version without Jay.

  • Charlotte Rx

    Fake.

  • http://www.tmcdigitalmedia.com Erik MacPherson

    Dope besides the hook. But my boy @BeatAssailant was on the technology tip way back. Google Beat Assailant Technology. ... dang this hook is so wack.

  • Iain Robertson

    Is it April 1st?

  • Dude who knows things

    RAM was all disco and analog, which sounds nothing like this. This is older than RAM.

  • swegbuster

    All bad errythangg

  • http://kuroi-ko.tumblr.com/ Cristobal Chumaceiro

    weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeek

  • Zach

    Damn everybody is hating this? I think this is pretty awesome

  • WMEC.

    Autotuuuune sooo.oooo craaaa.zeeee ...no.

  • NottActuallyOnThisWebsite

    I definitly feel like it should would be on TRON and not RAM.

  • Siyabonga Masuku

    BAD as a motherfucker! They did well by not releasing it, it's trash.

  • Elohino da Vinci

    I like the song.

  • nutmeg

    I'm secretly hoping the verse is Aries Spears and that it's all just a big joke.

  • http://mrlutheriddler.tumblr.com Mr Lu the Riddler

    Sounds like a Daft Punk bootleg, or a mash up that's not that dope. Listen to Slum Village's remix of the song "Aerodynamic" for a good blend of Hip-Hop + Daft Punk.

  • Chris

    This may be for the next Tron movie. They've already confirmed that there will be another, so maybe this is just a sort of leak to tease for it, or an accidental leak. Either way, that's what seems most likely to me.

  • Joel Ramos

    Its strange because the weight of these tech-era words don't vibe well in rap. The message and the way jay weaves it together is tight though.

  • RoyalHitops

    Not for me...Daft Punk is greater than; the sound discounts with Jay Z (respect to own realm)

  • YoungPiccolo

    this sounds like something that would have been on the blueprint 3

  • SHUTTYY

    this shit make me wanna trash my phone and computer. boo.